avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Kierunek: Łowicz

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 9

Ok 18 wyruszyłam z domu by spotkać się z Pixonem w Brzezinach. Stamtąd zaczyna się nasza wspólna trasa do Dąbkowic Górnych, na działkę, w odwiedziny do cioci i wujka :)
Przejazd do Brzezin był niezbyt optymistyczny, gdyż pomimo późnej godziny, żar lał się z nieba, a ja niestety nie potrafię funkcjonować w takich warunkach. Jakoś jednak udało mi się dojechać do Pixona w pół godziny. Spotkaliśmy się na rynku w Brzezinach, jeszcze tylko małe zakupy i w drogę. Na początku jechało się średnio (>gorąco!!<), jednak wraz z obniżającą się temperaturą jechaliśmy coraz szybciej. Ostatnie 15km jechaliśmy koło 30km/h, aż zadziwiłam Pixona, że tak szybko jadę. Na szczęście nie było zbyt dużego ruchu samochodów, a w oświetleniu całej trasy pomogły nam lampki - ja wzięłam lampę Pixona, a on pożyczoną od Xangaza :) Takie oświetlenie się bardzo przydało, bo niestety cała trasa nie była oświetlona, nawet jedną latarnią. Na miejsce zajechaliśmy koło 21, zjedliśmy kolację i poszliśmy spać do namiotu :)
Kolejnego dnia, wypoczęci i najedzeni pograliśmy z mym siostrzeńcem w nogę (zdjęcia będą później) - będziecie mieli okazję zobaczyć grającego Pixona, a później toczyliśmy pojedynki w Fifę 11 na PS3 i w Wii Sports grając sobie w Tenisa i Kręgle :) Na zakończenie miłego dnia było ognisko i oglądanie zdjęć :)

Pixon mowil, ze nie umie grac, a bardzo dobrze mu szlo :D

W poniedziałek (dziś), zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną-ja do domu, Pixon do pracy. Niestety wyjechaliśmy na tyle późno, że w Kołacinie musieliśmy się rozstać i Pixon pognał niczym torbeda do Łodzi. Jadąc wpadłam na pomysł by część trasy przejechać sobie lasem koło Brzezin, zamiast ulicą. Nie trwało to zbyt długo ale z pewnością przyjemniej niż jechanie 704ką między Tirami (dziś był ruch). Na trasie pomocny okazał się mój telefonik, który bezbłędnie wskazał mi drogę po bezdrożach do domu :)

<iframe src="" width="600" height="400" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe>

Kategoria Wycieczka

izka
| 11:36 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj No niestety, 17 mamy już zaplanowany na Maraton.
Będę w najbliższy weekend w Łodzi.
Pixon
| 17:58 sobota, 3 września 2011 | linkuj Zaplanujcie sobie tak z siwym żeby 17 września być w łodzi, ponieważ będzie tour de kalonka w związku z czym jakieś ognisko byłoby wskazane :)
izka
| 17:31 sobota, 3 września 2011 | linkuj Są baardzo seksowne :) w żadnym wypadu nic do nich nie mam :):)
To oczywiste, że rower wygrywa
Pixon
| 17:20 sobota, 3 września 2011 | linkuj Hej? A co masz do moich seksownych sandałek :D?
siwy dobrze prawi, ze mnie piłkarz żaden, a i biegać nie chciałoby mi się na boisku :P Lubię za bardzo siedzący tryb życia, stąd wybór roweru na którym nic nie robię tylko siedzę :D
izka
| 20:28 piątek, 2 września 2011 | linkuj Ja bym zaczęła od zmiany obuwia :) No a potem to możesz zacząć myśleć o karierze Ronaldo :D
siwy-zgr
| 15:21 piątek, 2 września 2011 | linkuj Szczerze wątpię. A jeśli już to dobrze by tylko biegał :P
chickenowa
| 08:51 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Eh, nie znacie sie :P To zdjecie jest bardzo dynamiczne :) Uchwycilam sama esencje gry w noge :)
A Pixon, juz nie badz taki skromny, troche techniki i bylby z Ciebie niezly pilkarz :P
siwy-zgr
| 15:47 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj No nie wygląda to dobrze. Lepiej zostań przy śmiganiu na rowerze :P
Pixon
| 17:50 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Na tym zdjęciu wyglądam jakby mnie Max popchnął a ja bym upadał...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zystk