avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Łódzka Masa Krytyczna + ognicho

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 1

Dziś po raz pierwszy wybrałam się na ŁMK. Było nas aż 880 osób (nieźle), jednak przy tak dużej ilości osób było zbyt mało pilnujących: grupa się rozjeżdżała, a kierowcy się denerwowali (Ci bardziej zniecierpliwieni zostali ukarani mandatem :P )

Zgarnęłam z ulicy swoją pierwszą szprychówkę - niestety zabrakło dla wszystkich, a akurat komuś wypadła :P - i zadowolona, wraz z Moniką jechałam sobie żółwim tempem (4km/h) w ogonie Masy (jechałyśmy z tyłu żeby nikt na nas nie wjechał :) )

Monika i Ja

Prezentacja w nowym kasku :P

Młody koks na wypasionym mini rowerze :) Patrzcie i bójcie się

Po Masie, nasza grupa wyruszyła na poligon na ognisko! Posiedzieliśmy, pojedliśmy trochę kiełbasek i pojechaliśmy do domu. Po drodze ja i Pixon, odprowadziliśmy do domu Ewę, żeby biedna po nocy nie musiała jeździć sama :)