avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Góry Izerskie: dzień 5

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 20.08.2011 | Komentarze 4

18.04 ten dzień długo będę pamiętała. Był to jednocześnie najlepszy i najgorszy dzień z całego wyjazdu.
Zdecydowaliśmy, że jedziemy do Czech na Singletraki co bardzo mi się spodobało.
Początek był kiepski, cały czas czułam osłabienie i zatkany nos:

Wjazd na Singletracki, powoli zmierzamy ku celowi:

Ścieżek nie ma co opisywać, po prostu trzeba je zobaczyć. Czechy to raj dla rowerzystów. 16km Singletracka naprawdę robi wrażenie, tym bardziej, ze jest on świetnie przygotowany! Ja zaczęłam czuć się lepiej. Wiąże to ze spadkiem temperatury

Skoro jest zakaz to znak, ze trzeba tam jechać :)

ciąg dalszy singla:

Na koniec, pamiątkowe zdjęcie:

Kolejny rekord prędkości 76km/h

Kategoria Góry

Pixon
| 07:58 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj To był wielki dzień dla Ciebie :) 50 km w górach - szacunek :D
chickenowa
| 09:35 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj Wgniecenie jest już pomalowane, tak żeby mnie nie drażniło :) Nowy kask w obserwowanych na allegro, a nowy amor musi poczekać :) Siodełko kupie chyba Accenta. Nie jest najgorzej, jeździć mogę i w żadnym wypadku mnie to nie zniechęciło, raczej nauczyło pokory :)

matisliswider
| 05:24 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj Świetna sprawa taki wypad, może uda mi się jeszcze w tym roku tam wybrac... Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe