avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Początek sezonu z Masą i ogniskiem

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 8

Początek sezonu zaczęłam wprawdzie jeżdżąc do pracy ale dystans rzędu 10km dziennie to żaden dystans :)
Pierwszą poważną wycieczkę, zaczęłam od masy krytycznej kwietniowej, na której zjawiło się ponad 1300 osób. Towarzyszyliśmy kolumnie rowerzystów dość krotko, by po jakiś 2km odbić w stronę placu na którym planowane było pierwsze rowerowe ognicho!! :D

Po drodze wstąpiliśmy tez na male pierwsze lody (niektórym chyba nie smakowały :P )

A tu juz ognicho:

Chlopaki przygotowuja ruszt:

A Panie prezentuja swe kobiece wdzieki

Chlopaki gotuja, a Panie wciaz siedza xD

I juz ewidentnie zaczyna im sie nudzic

Bo ognisko gasnie i trzeba poprawic

Pixon myslal ze lampka wygra z aparatem xD

marysia
| 19:51 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Xanagaz, służę pomocą: chujowo wyszedłeś na pierwszym zdjęciu.
Cieszę się, że mogłam pomóc :)
Pixon
| 08:13 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Xanagaz my prowadzimy program powrotu do społeczeństwa dla takich jak ty :D
chickenowa
| 21:22 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za mile komentarze :)
marusia
| 15:36 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Świetna fotorelacja. W konfrontacji z takim aparatem lampka jest bez szans :]
Eresse
| 13:45 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Haha, specjalnie nie kupowałam żadnych napojów w puszce, a tu proszę, ewidentnie koło mojej nogi coś stoi :D
PS. Świetne zdjęcia! Ognisko wygląda tak prawdziwie, że chyba spróbuję upiec coś przy monitorze :D
robert13
| 12:23 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Gratuluję rozpoczęcia sezonu i tak licznej masy!
Fakt, ze jakieś "kamyczki" naokoło ognicha by się przydały;P
Btw, bardzo dobre zdjęcia Wam wyszły:)
Pozdrawiam
Xanagaz
| 11:43 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Nikt mi nie powiedział jak bardzo chuj*** wyszedłem na tym pierwszym zdjęciu, hehehe :D
kdk
| 11:33 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Sucha trawa - mogliście las spalić.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pragn