avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Jamborek

Środa, 5 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 3

Pixon początkowo wahał się czy jechać na wycieczkę czy nie. Zżerały go nerwy przed pierwszym dniem w nowej pracy, jednak ostatecznie dał się namówić :)Przyjechałam na miejsce zbiórki pod Mcdonaldem przy Włókniarzy, mieszcząc się w kwadransie akademickim, robiąc sobie już niezłą rozgrzewkę z domu. Dalej już TYLKO terenem jechaliśmy na zapowiedzianą rybkę z frytkami :)
Po drodze nie omineły nas niespodzianki, takie jak zlamana sztyca:

Podczas gdy chlopaki probowali przymocowac siodelko za pomoca zipo i tasmy izolacyjnej, ja pocwiczylam macro fotografie:

A Monika probowala nam opowiedziec o czyms baaardzo duzym co ostatnio widziala (nie wnikam co to bylo :P )

Raven tracil nadzieje na dalsza jazde Szalika z gola sztyca:

Na szczescie chlopaki wpadli na pomysl, ze robia z MTB rower Dirtowy i tak oto powstal z popiolow:

Sukces trzeba bylo opis zimna cola :)

Po drodze spotkalismy pieska,

ktory byl slodki tylko z wygladu vbo niestetyy Marysia stracila palec przy probie jego poglaskania :( Wspolczujemy...

Marysia wcale nei przejela sie utrata palca i dumnie wsiadla na swojego rumaka :)

Dalej, juz na miejscu bylo tylko piwko:\

i snikersy... Monice bardzo zasmakowal bo az sie rozmazyla

Lukasz troche pojezdzil na bialym potworze:

A Szalik plakal, ze w poblizu nie ma hopek:

Droga powrotna jzu pociagiem. I dobrze bo jechalibysmy po ciemku... A w wagonie jak zwykle.. Patologia :)

i niezbyt szczesliwa z zakupu zielonego napoju, Monika

Z Kaliskiego powrot do domu spokojny. Nawet nei czulam sie zmeczona i na koncie kolejna seteczka :)