avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

3maj rowerowy

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 12.05.2012 | Komentarze 2

Rowerowa paczka, po raz kolejny umówiła się na wspólne kręcenie po okolicach Łodzi. Tym razem, zbiórka na kaloryferze, gdzie ja i Łukasz dojeżdżamy punktualnie! Oczekujemy na resztę ekipy, w tym Stopę, który zmienił sobie rower na 29'. Wszyscy byli zaciekawieni jego nowym sprzętem :D Łukasz "bryknął" się na szybko i stwierdził, że to jest to :) Nie był to jednak, jedyny rodzynek wśród 26'. Na takim samym rowerze, przyjechał również Darek, kolega Stopy. Chłopaki na takich samych rowerach i w takich samych strojach wyglądali jakby zaraz mieli ruszyć na Mistrzostwa Świata MTB.
Pokręciliśmy trochę przez Łagiewniki, aż do rezerwatu w Swędowie.

Postanowiliśmy po jakimś czasie rozpalić ognisko.
Niestety plany popsuł pewien Pan, który stwierdził, że tacy chuligani jak my, przestraszyliśmy mu wnuczkę :)
Z miejsca zabraliśmy się na działkę Darka do Sokolnik, gdzie zrobiliśmy sobie grilla :) Posiedzieliśmy tam trochę i zawinęliśmy się w stronę domu. Przy okazji zahaczyliśmy jeszcze o Malinke, gdzie odbyła się sjesta po grillowa :)

Jeszcze na godzinkę weszłam do Łukasza, a później 23km pedałowania do Andrespola ;]

Relacja fotograficzna:

Łukasz testuje 29'

Stopa je

Monika też

A na dodatek pije....! (świat się wali :P )

Pewne rzeczy się nie zmieniają :)