avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Pętla treningowa

Wtorek, 20 września 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 3

Postanowiłam wyznaczyć sobie pętlę i pokonywać ją w ramach treningów. :)
Pętla może ulegnie korekcie, jednak w chwili obecnej wygląda tak:

Testowałam dziś MyTracks i utwierdziłam się w przekonaniu, że zgadza się najbardziej z licznikiem w kwestii odległości i średniej. Jakby miał ktoś wątpliwości, którego Trackera używać to polecam. Endomondo przy tym to badziew

Kategoria Trening

chickenowa
| 11:37 środa, 21 września 2011 | linkuj Uuuu, długa droga treningowa przede mną, żebym była w stanie przejechać 240 kilometrów w jeden dzień ;]
No i rower szosowy należałoby nabyć
lukasz78
| 08:29 środa, 21 września 2011 | linkuj Wydłuż sobie pętlę, to do mnie do Warszawy dojedziesz :)
Pixon
| 20:29 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Ale się spięłaś ! Super średnia, tak trzymać!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl