avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Do galerii i z powrotem

Poniedziałek, 12 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 0

Sprzedałam Black Opsa i trzeba było go dostarczyć do centrum :) Droga do centrum była tragiczna bo cały czas pod wiatr :/ Na szczęście się nie dałam i cały czas usiłowałam utrzymać wysokie tempo.

Niestety znowu przekonałam się, że kierowcy to idioci. Facet w Volvo myślał, że rządzi i wyprzedzając ciągnik prawie na mnie wjechał na czołowe!! Za ciągnikiem jechały też inne samochody ale Volvo postanowiło wyprzedzić je wszystkie jadąc prosto na mnie. Gdybym nie zjechała na pobocze, skończyłabym na jego masce... Koleś nawet nie przyhamował jak mnie zobaczył...

Droga powrotna obyła się bez niespodzianek. Musiałam tylko uważać na skrzyżowaniach żeby jakiś baran na mnie nie wjechał ;)

Kondycha rośnie!!! :D
(wybaczcie jakość-zdjęcie robione suszarką ;) )