avatar Ten blog rowerowy prowadzi chickenowa z miasteczka Andrespol. Mam przejechane 2785.76 kilometrów w tym 1114.02 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy chickenowa.bikestats.pl
  • Sprzęt Giant XTC W

Parowy Janinowskie

Czwartek, 28 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 2

Wraz z Moniką postanowilysmy potrenowac troche przed zblizajacym sie wypadem w gory. Pojechalysmy na Parowy Janinowskie

Jechalysmy przez rezerwat Wiaczyn, bylo blotnie:

Pozniej trenowalysmy podjazdy, jadac przez wawoz (Juz w Parowach Janinowskich):

Bylam pewna, ze przejade pod tym drzewem, niestety utknelam :P

Powoli zbieramy sie spowrotem:

A po drodze pomnik debowy:

Wracajac do domu uruchomilam nowa nawigacje od google, ktora poprowadzila mnie takimi drogami:

A po powrocie do domu i posileniu sie, spacer z Kesi - 10km <3

Kategoria Wycieczka

siwy-zgr
| 08:02 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,8931571,Madre_dziewczyny_jezdza_na_rowerach.html :)
Pixon
| 09:00 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Wspaniała wycieczka. Nie trenujcie za mocno bo nie nadąże za wami w górach :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latdw